Regulamin Programu Lojalnościowego „eGondy”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym „eGondy” („Program”), organizowanym przez Firma SAWRO Magdalena Rosińska z siedzibą w Nowym Sączu, przy ul. Barbackiego 91, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 734-143-79-31 („Organizator”).
  2. Program skierowany jest do:
    • klientów indywidualnych (osób fizycznych) dokonujących zakupów w serwisie internetowym egondola.pl,
    • klientów biznesowych (firm) dokonujących zakupów w serwisie internetowym egondola.pl.
  3. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
  4. Uczestnicy Programu akceptują niniejszy Regulamin podczas zakładania konta użytkownika lub przystępowania do Programu.

§2 Definicje

  1. Uczestnik – osoba fizyczna lub firma (klient biznesowy) posiadająca konto klienta w serwisie Organizatora, która przystąpiła do Programu poprzez akceptację niniejszego Regulaminu.
  2. eGondy promocyjne – punkty lojalnościowe, które obniżają wartość przyszłych zamówień. Nie stanowią środka płatniczego i nie podlegają wymianie na gotówkę.
  3. eGondy płatnicze – vouchery pieniężne wydawane Uczestnikom, które mogą zostać wykorzystane jako forma płatności. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług stanowią one instrumenty typu bon różnego przeznaczenia.
  4. Zamówienie kwalifikujące – zamówienie złożone za pośrednictwem konta klienta, które spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie, w szczególności przekracza określony próg wartości.

§3 Zasady przyznawania eGondów promocyjnych

  1. eGondy promocyjne przyznawane są za każde złożone zamówienie zgodnie z poniższymi zasadami:
    • uczestnik otrzymuje 2 eGondy promocyjne za każde wydane pełne 30 zł w ramach jednego zamówienia,
    • eGondy promocyjne nie mają wartości pieniężnej i mogą być wykorzystywane jedynie do obniżenia wartości zamówienia.
  2. eGondy promocyjne przyznawane są automatycznie po złożeniu i opłaceniu zamówienia.
  3. Uczestnicy (zarówno osoby fizyczne, jak i firmy) mogą gromadzić eGondy promocyjne na swoim koncie.

§4 Zasady korzystania z eGondów promocyjnych

  1. eGondy promocyjne mogą być wykorzystane jedynie na zamówienia składane przez serwis internetowy egondola.pl.
  2. 1 eGond promocyjny odpowiada 1 zł rabatu na zamówienie.
  3. Uczestnik może zdecydować się na wykorzystanie eGondów promocyjnych podczas składania zamówienia, a system automatycznie zastosuje ich maksymalną możliwą liczbę, nie obniżając jednak wartości zamówienia poniżej 1 zł.
  4. eGondy promocyjne nie mają terminu ważności.
  5. eGondy promocyjne nie podlegają wymianie na gotówkę.

§5 Zakup i korzystanie z eGondów płatniczych

  1. Uczestnicy mogą nabywać eGondy płatnicze (vouchery) w serwisie internetowym egondola.pl.
  2. 1 eGond płatniczy odpowiada 1 zł wartości nominalnej.
  3. eGondy płatnicze mogą być wykorzystywane do płatności za zamówienia w serwisie internetowym.
  4. eGondy płatnicze mogą być wykorzystywane zarówno przez osoby fizyczne, jak i firmy.
  5. eGondy płatnicze nie podlegają wymianie na gotówkę.

§6 Termin ważności i ograniczenia

  1. eGondy promocyjne i płatnicze nie posiadają terminu ważności.
  2. W przypadku usunięcia konta Uczestnika, wszystkie eGondy przypisane do tego konta przepadają.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. Informacja taka zostanie opublikowana w serwisie internetowym.
  4. W przypadku zakończenia Programu, Uczestnikowi przysługuje prawo do wykorzystania zgromadzonych eGondów w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 30 dni.

§7 Konto Uczestnika

  1. Każdy Uczestnik posiada Konto Uczestnika, na którym rejestrowane są przyznane eGondy.
  2. Uczestnik ma wgląd w historię swoich eGondów (zarówno promocyjnych, jak i płatniczych).
  3. Uczestnik może korzystać z eGondów zarówno podczas zamawiania jako osoba fizyczna, jak i jako firma.

§8 Reklamacje

  1. Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej działania Programu, w szczególności w zakresie przyznanych lub wykorzystanych eGondów.
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: gondola@pizzeriagondola.pl.
  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.

§9 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
    • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
    • ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  2. Regulamin dostępny jest nieprzerwanie w serwisie internetowym Organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem obowiązku poinformowania Uczestników o zmianie co najmniej 14 dni przed jej wejściem w życie.